Разове сервісне обслуговування котелень
Важливість сервісного обслуговування котелень переоцінити неможливо, оскільки від заходів, націлених на профілактику та усунення несправностей у газовій опалювальній системі, їх регулярності залежить не тільки підвищення терміну служби обладнання та його надійність, а й безпека життя та здоров’я людей.
Чинники, які можуть спричинити вихід з ладу котельні:
- Стрибки напруги в електромережі, нестабільність частоти струму, відключення електрики. При роботі котла в таких умовах протягом тривалого часу може постраждати автоматика системи.
- Низький тиск у газопроводі. При нормі 13 мбар воно може опускатися до 6-8 мбар. Пальники, при цьому, не здатні виробляти номінальну потужність, а то й зовсім можуть згаснути.
- Недостатньо якісна водопідготовка може призвести до утворення накипу та сольових відкладень у теплообмінниках.
Непередбачені та аварійні ситуації виникають найчастіше взимку й у найхолодніший період, тоді коли працездатність опалювального обладнання має бути на максимумі — із запасом надійності. Це пояснюється найвищим навантаженням на обладнання котельні та всі її елементи саме під час опалювального періоду. Відповідно, ризик зіткнутися зі збоєм у роботі котельні, збільшується якраз у невідповідний час.
До того ж, багато проблем у системі можна запобігти, а не чекати, коли серйозна поломка виведе з ладу котельні.
Перелік послуг для сервісного обслуговування газових котелень:
- Загальний огляд технічного стану газової котельні;
- Очищення котла та пальника;
- Чищення блоку;
- Перевірка та встановлення тиску;
- Перевірка герметичної системи;
- Контроль тяги;
- Контроль тиску газу;
- Перевірка тяги димоходу;
- Контроль температурного обмежувача;
- Регулювання температурного режиму;
- Контроль роботи датчиків;
- Інші аварійні роботи.
Договір на разове сервісне обслуговування котельні (газових котелень)
Наш досвід взаємодії з клієнтами на якомусь етапі показав, що іноді з різних причин, і особливо власники приватних будинків, хочуть самостійно приймати рішення про необхідність проведення сервісного обслуговування котельні. Виробляти його можна як на регулярній основі (не рідше ніж один раз на рік), так і в ті моменти, коли це необхідно.
У нашому пакеті пропозицій з’явилася така зручна і популярна послуга, як «разове сервісне обслуговування котельні». Її відмінність від договору на постійне обслуговування полягає в тому, що клієнт оплачує лише разово за виконаний обсяг робіт за фактом, а всі аварійні виїзди оплачуються окремо.
Тобто наш сервісний партнер перебуває у взаємодії з нами і може розраховувати на нашу участь, але лише за своєї ініціації про необхідність такої послуги, уклавши з нами договір сервісного обслуговування котельні в режимі разових послуг від компанії «Унітех Бау».
Переваги укладання договору на сервісне обслуговування котельні:
- Цілодобовий зв’язок та технічна підтримка;
- Плановий обслуговування на період дії договору;
- Аварійний виїзд на об’єкт у найкоротші терміни.
Ми раді надати будь-яку послугу, в якій виникла потреба нашого сервісного клієнта; Виконаємо її оперативно і тоді, коли це зручно Вам. Звертайтеся до нас у будь-який час та у будь-якій зручній для вас формі.
«Унітех Бау» – на варті вашої опалювальної безпеки!